Logo
Neviete si rady? Zavolajte.
PO - PI, 9 - 16 hod.
0 ks
za 0,00 EUR
Nákupný košík je prázdny
Potrebujete poradiť? Neváhajte nás kontaktovať.

Pricemania.sk - Overený obchod

  1. Úvod
  2. REKLAMAČNÝ PORIADOK
REKLAMAČNÝ PORIADOK

 

 

Reklamačný protokol stiahnete kliknutím na odkaz:   Reklamačný protokol

Protokol o odstúpení od zmluvy stiahnete kliknutím na odkaz:    Odstúpenie od zmluvy

 

 

Na každý výrobok poskytuje predávajúci záruku, ktorá začína plynúť prevzatím tovaru kupujúcim a trvá 24 mesiacov odo dňa nákupu tovaru.

Záruka sa vzťahuje len na výrobné vady spôsobené výrobcom a zistené počas trvania záručnej doby, nie na opotrebovanie výrobku.

(Záručnú dobu si nie je možné zamieňať so životnosťou výrobku.)

1/ Povinnosti kupujúceho

1. Kupujúci je povinný vo vlastnom záujme dodaný tovar pred jeho prevzatím dobre prezrieť, či daná zásielka nie je zjavne poškodená prepravou. V prípade poškodenia obalu zásielky je kupujúci povinný následne skontrolovať obsah zásielky a zistiť, či nieje poškodený prepravou aj tovar. O prípadnom poškodení zásielky behom prepravy je kupujúci povinný ihneď informovať prepravcu a predajcu a to najneskôr do 2 pracovných dní od prevzatia tovaru. Oneskorenú reklamáciu spôsobenú prepravou nie je možné brať do úvahy.

 

2. Reklamáciu závad tovaru je povinný kupujúci urobiť písomne a to vyplnením reklamačného protokolu (viď vyššie) a odoslať na adresu prevádzky:

Fir. Anna Gdovinová, Osloboditeľov 367, 094 13 Sačurov

alebo na e-mail: firma@tvojsen-mido.sk

3. V písomnej reklamácii je kupujúci povinný uvádzať následujúce údaje:

- aký druh tovaru je reklamovaný

- dôvod reklamácie (popis závad a akým spôsobom sa prejavujú)

- kópiu dokladu o zaplatení

- číslo účtu pre prípadné vrátenie peňazí.

4. Súčasne s písomnou reklamáciou je kupujúci povinný doručiť predávajúcemu  reklamovaný tovar a to buď osobne  na adresu:

Fir. Anna Gdovinová, Osloboditeľov 367, 094 13 Sačurov

alebo obchodným či cenným balíkom na adresu:

Fir. Anna Gdovinová, Osloboditeľov 367, 094 13 Sačurov

5. Reklamovaný tovar je kupujúci povinný predložiť čistý, v prípade zaslania reklamovaného tovaru obchodným balíkom je kupujúci povinný tento tovar riadne zabaliť či inak zaistiť pre prepravu tak,aby nemohlo dôjsť k jeho následnému poškodeniu – pre tento účel odporúčame uchovať originálny obal.(nieje podmienkou pre prijatie reklamácie)

2/ Povinnosti predávajúceho

1. Predávajúci je povinný rozhodnúť o reklamácii najneskôr do 30 dní od doručenia tovaru spolu s písomnou reklamáciou a vyrozumieť kupujúceho písomne, prípadne elektronickou poštou, ak sa s kupujúcim nedohodne inak.

2. Predávajúci je povinný reklamáciu vybaviť bez zbytočného odkladu, najneskôr však do jedného mesiaca odo dňa uplatnenia reklámacie.

3. Všetky informácie o priebehu reklamácie je možné získať telefonicky na čisle: 0905 799 211, 0907 534 710 a to v pracovných dňoch od 9:00 do 16:00 hod, alebo prostredníctvom e-mailovej adresy firma@tvojsen-mido.sk

 

3/ Všeobecné ustanovenia

1. Predávajúci poskytuje záruku na tovar v dĺžke 24 mesiacov odo dňa nákupu,pokiaľ nieje uvedené inak.

2. Ak vznikne škoda pri preprave tovaru, za vzniknutú škodu zodpovedá prepravca.

3. Záruka sa vzťahuje iba na výrobné vady, v tomto prípade bude tovar opravený alebo vymenený kus za kus. Náklady na prepravu reklamovaného tovaru smerom od kupujúceho k predávajúcemu hradí kupujúci. Poštovné a iné poplatky nevraciame.

4. Záruka sa nevzťahuje na vady spôsobené používaním tovaru iným spôsobom, ako je uvedené v návode na použitie, bežným opotrebením alebo poškodením, nesprávnou manipuláciou, nesprávnym skladovaním, alebo neodborným zásahom kupujúceho prípadne tretej osoby.

5. V prípade neoprávnenej reklamácie bude tovar zaslaný späť na jeho náklady.

6. Predávajúci nie je povinný prevziať tovar, ktorý mu bol zaslaný na dobierku.

4/ Záruka sa nevzťahuje na poškodenie vzniknuté:

  • Prirodzeným alebo nadmerným mechanickým opotrebením.
  • Znečistením tovaru alebo jeho častí v dôsledku zanedbania údržby alebo nedostatočnou údržbou.
  • Používaním tovaru v podmienkach, ktoré nezodpovedajú svojou teplotou, prašnosťou, vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prostredia, v ktorom sa tovar bežne používa
  • Vonkajšími vplyvmi, napr. pádom alebo nárazom, vniknutím vody do elektrických častí.
  • Zásahom do tovaru neoprávnenou osobou (neodborné opravy alebo úpravy).
  • Pri používaní tovaru v rozpore s návodom na obsluhu.
  • Mechanickým poškodením - roztrhnutý, prerezaný, tepelne poškodený tovar, tovar poškodený neopatrným neúmerným fyzickým zaobchádzaním, zámerným poškriabaním vrstiev tovaru a pod.

Záruka sa tiež nevzťahuje na škody vzniknuté v dôsledku živelnej udalosti, živelnej katastrofy, násilného poškodenia, poveternostných podmienok alebo prevádzkou v extrémnych a neobvyklých podmienkach.

V prípade neoprávnenej reklamácie bude tovar vrátený späť kupujúcemu s príslušným stanoviskom. Ak bude kupujúci žiadať odstránenie závady na vlastné náklady, servisný zásah bude uskutočnený až po jeho písomnom súhlase s podmienkami opravy. Reklamáciu tovaru vybavuje predávajúci bez zbytočného odkladu, maximálne však do 30 dní od dátumu uplatnenia reklamácie kupujúcim.

Vytvorené na Eshop-rychlo.skEshop-rychlo.sk
Spracovanie osobných údajov môžete ovplyvniť úpravou svojich preferencií ochrany súkromia.