- Úvod
- Reklamačný poriadok
Reklamačný protokol stiahnete kliknutím na odkaz: Reklamačný protokol
Protokol o odstúpení od zmluvy stiahnete kliknutím na odkaz: Odstúpenie od zmluvy
Na každý výrobok poskytuje predávajúci záruku, ktorá začína plynúť prevzatím tovaru kupujúcim a trvá 24 mesiacov odo dňa nákupu tovaru.
Záruka sa vzťahuje len na výrobné vady spôsobené výrobcom a zistené počas trvania záručnej doby, nie na opotrebovanie výrobku.
(Záručnú dobu si nie je možné zamieňať so životnosťou výrobku.)
1/ Povinnosti kupujúceho
1. Kupujúci je povinný vo vlastnom záujme dodaný tovar pred jeho prevzatím dobre prezrieť, či daná zásielka nie je zjavne poškodená prepravou. V prípade poškodenia obalu zásielky je kupujúci povinný následne skontrolovať obsah zásielky a zistiť, či nieje poškodený prepravou aj tovar. O prípadnom poškodení zásielky behom prepravy je kupujúci povinný ihneď informovať prepravcu a predajcu a to najneskôr do 2 pracovných dní od prevzatia tovaru. Oneskorenú reklamáciu spôsobenú prepravou nie je možné brať do úvahy.
2. Reklamáciu závad tovaru je povinný kupujúci urobiť písomne a to vyplnením reklamačného protokolu (viď vyššie) a odoslať na adresu prevádzky:
Fir. Anna Gdovinová, Osloboditeľov 367, 094 13 Sačurov
alebo na e-mail: firma@tvojsen-mido.sk
3. V písomnej reklamácii je kupujúci povinný uvádzať následujúce údaje:
- aký druh tovaru je reklamovaný
- dôvod reklamácie (popis závad a akým spôsobom sa prejavujú)
- kópiu dokladu o zaplatení
- číslo účtu pre prípadné vrátenie peňazí.
4. Súčasne s písomnou reklamáciou je kupujúci povinný doručiť predávajúcemu reklamovaný tovar a to buď osobne na adresu:
Fir. Anna Gdovinová, Osloboditeľov 367, 094 13 Sačurov
alebo obchodným či cenným balíkom na adresu:
Fir. Anna Gdovinová, Osloboditeľov 367, 094 13 Sačurov
5. Reklamovaný tovar je kupujúci povinný predložiť čistý, v prípade zaslania reklamovaného tovaru obchodným balíkom je kupujúci povinný tento tovar riadne zabaliť či inak zaistiť pre prepravu tak,aby nemohlo dôjsť k jeho následnému poškodeniu – pre tento účel odporúčame uchovať originálny obal.(nieje podmienkou pre prijatie reklamácie)
2/ Povinnosti predávajúceho
1. Predávajúci je povinný rozhodnúť o reklamácii najneskôr do 30 dní od doručenia tovaru spolu s písomnou reklamáciou a vyrozumieť kupujúceho písomne, prípadne elektronickou poštou, ak sa s kupujúcim nedohodne inak.
2. Predávajúci je povinný reklamáciu vybaviť bez zbytočného odkladu, najneskôr však do jedného mesiaca odo dňa uplatnenia reklámacie.
3. Všetky informácie o priebehu reklamácie je možné získať telefonicky na čisle: 0905 799 211, 0907 534 710 a to v pracovných dňoch od 9:00 do 16:00 hod, alebo prostredníctvom e-mailovej adresy firma@tvojsen-mido.sk
3/ Všeobecné ustanovenia
1. Predávajúci poskytuje záruku na tovar v dĺžke 24 mesiacov odo dňa nákupu,pokiaľ nieje uvedené inak.
2. Ak vznikne škoda pri preprave tovaru, za vzniknutú škodu zodpovedá prepravca.
3. Záruka sa vzťahuje iba na výrobné vady, v tomto prípade bude tovar opravený alebo vymenený kus za kus. Náklady na prepravu reklamovaného tovaru smerom od kupujúceho k predávajúcemu hradí kupujúci. Poštovné a iné poplatky nevraciame.
4. Záruka sa nevzťahuje na vady spôsobené používaním tovaru iným spôsobom, ako je uvedené v návode na použitie, bežným opotrebením alebo poškodením, nesprávnou manipuláciou, nesprávnym skladovaním, alebo neodborným zásahom kupujúceho prípadne tretej osoby.
5. V prípade neoprávnenej reklamácie bude tovar zaslaný späť na jeho náklady.
6. Predávajúci nie je povinný prevziať tovar, ktorý mu bol zaslaný na dobierku.
4/ Záruka sa nevzťahuje na poškodenie vzniknuté:
- Prirodzeným alebo nadmerným mechanickým opotrebením.
- Znečistením tovaru alebo jeho častí v dôsledku zanedbania údržby alebo nedostatočnou údržbou.
- Používaním tovaru v podmienkach, ktoré nezodpovedajú svojou teplotou, prašnosťou, vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prostredia, v ktorom sa tovar bežne používa
- Vonkajšími vplyvmi, napr. pádom alebo nárazom, vniknutím vody do elektrických častí.
- Zásahom do tovaru neoprávnenou osobou (neodborné opravy alebo úpravy).
- Pri používaní tovaru v rozpore s návodom na obsluhu.
- Mechanickým poškodením - roztrhnutý, prerezaný, tepelne poškodený tovar, tovar poškodený neopatrným neúmerným fyzickým zaobchádzaním, zámerným poškriabaním vrstiev tovaru a pod.
Záruka sa tiež nevzťahuje na škody vzniknuté v dôsledku živelnej udalosti, živelnej katastrofy, násilného poškodenia, poveternostných podmienok alebo prevádzkou v extrémnych a neobvyklých podmienkach.
V prípade neoprávnenej reklamácie bude tovar vrátený späť kupujúcemu s príslušným stanoviskom. Ak bude kupujúci žiadať odstránenie závady na vlastné náklady, servisný zásah bude uskutočnený až po jeho písomnom súhlase s podmienkami opravy. Reklamáciu tovaru vybavuje predávajúci bez zbytočného odkladu, maximálne však do 30 dní od dátumu uplatnenia reklamácie kupujúcim.